piątek, 25 marca 2016

"Hello! I'm..." czyli wyniki losowania



Witam witam! Po miesiącu, czas na wylosowanie par na nasz tydzień zapoznawczy! :D
Najpierw jednak kilka informacji:
  • Kontaktować można się, w zależności od chęci obu osób, przez emaila lub Facebooka
  • Po upływie tygodnia kontakt nie jest obowiązkowy, ale miło będzie, jeśli nie zapomnicie o swojej parze 
  • Po zakończeniu akcji przyślijcie mi maila, czy Wam się podobało, czy wasza para zachowywała się uczciwie i kulturalnie
  • Czekam również na informacje, czy zorganizować jeszcze tego typu akcję (np raz na miesiąc)
Z mojej strony to tyle, teraz przejdźmy do par. A więc, na drodze losowania powstało ich 10 (z czego dwie ze mną, ponieważ chciałam sama wziąć udział w akcji, a pod postem była parzysta liczba komentarzy xD). Żeby nie było żadnych nieporozumień, wszystko zostało udokumentowane na zdjęciach, a osobą losującą była osoba postronna, moja siostra.


Kitt Ailla i Detektyw Książkowy
Rafau Ikswoktur i Martyna Kapitanska

 
Ann Wars i Skryta Książka
Meredith i paulina balcerzak
raven i Patrycja "Pyciaaa"
Sara Gray i Suomi <3 Anne
Bukowa Kraina i Ada Puszkarska
Booksofme world i Just yśka
Limonette i bookworm
Sara Gray i Minni


 
 
Taa wiem, że jakoś zdjęć nie powala, więc podpisałam każdą parę (mój telefon nie chciał ze mną współpracować :/). Maile otrzymacie jeszcze dzisiaj (czyli przed północą). No dobra, mamy pary, więc nie pozostało nic innego, jak  życzyć Wam wesołych Świąt Wielkanocnych z Waszym nowym znajomym! :D
 
 
---Sara Gray---

4 komentarze:

  1. Och, widzę, że zostałyśmy ze sobą sparowane - bardzo się cieszę :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak wolisz się kontaktować - przez mail, czy fb :D

      Usuń
  2. Kochany Detektywie, bo ja z tobą rozmawiałam, ale nie pamiętam czy na FB czy na majlu o tym fantasy, więc mogłabyś mi przypomnieć? :D Jak coś to pisz na e-mail: dausia_s@wp.pl lub fb Daria Stępnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejka :D
    Ale fajnie i czas działaś <3

    OdpowiedzUsuń