niedziela, 6 listopada 2016

Zaczarowany Konkurs


  Cześć i czołem zaczarowani! Co porabialiście przez te bite pięć miesięcy, kiedy nie pokazywałam się na bloggerze? U mnie trochę się zmieniło. Nowa szkoła, nowi znajomi, biolchem zamiast zwykłej gimbazy... długo by opowiadać. W każdym razie, ten post będzie baaardzo chaotyczny, bo chcę załatwić kilka spraw za jednym razem. Nie przedłużam już więcej, mam nadzieję, że dotrwacie do końca ;)



10.000 wyświetleń!
  Kochani moi... nawet nie wiem, jak mam Wam za to dziękować! Mimo mojej częstej nieobecności cały czasu tutaj zaglądacie! Jestem Wam naprawdę wdzięczna. Serce się raduje, dusza pieśni pochwalne wyśpiewuje!


Pierwsze urodziny bloga
  Taaak... i tutaj sprawa troszeczkę się komplikuje, ponieważ pierwszy roczek bloga wybił dokładnie 23 kwietnia (pierwszy post ukazał się 23 marca, ale czysto książkowy stał się dopiero 23 kwietnia). Swoją drogą, ciekawe czy ktoś z Was pamięta jeszcze drugą autorkę i założycielkę tego bloga (pozdrawiam serdecznie i całuję!). Zaczarowana wyglądała wtedy całkiem inaczej. Charakter też nieco się różnił. Pomysł był taki: zakładamy bloga, którego będziemy wspólnie prowadzić. Będziemy pisać o kosmetykach, książkach, ciekawych wydarzeniach. Z czasem Zaczarowana została mi "przekazana" w całości, i tak się teraz to wszystko książkowo toczy. Ach te wspomnienia... W każdym razie, z okazji 365 dni na blogsferze postanowiłam zorganizować...


Konkurs urodzinowy
  Teraz połączony będzie z konkursem na 10.000 wyświetleń. Mam nadzieję, że w miarę jasno określę zasady. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt na maila lub na Facebooku ;)


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest autorka bloga Zaczarowana - Sara Gray. 
2. Książki przeznaczone na konkurs są nowe, zakupione specjalnie na tę okazję.
3. W konkursie mogą brać udział tylko osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
4. Nagrodę wyślę Pocztą Polską w czasie dwóch tygodni od podania wyników konkursu (organizatorka zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu wysyłki z przyczyn osobistych i wydarzeń losowych, o czym zwycięzcy zostaną poinformowane mailowo wraz z ustaleniem nowej daty wysyłki).
5. Zwycięzca ma tydzień, aby dostarczyć mi adres do wysyłki. W przypadku niedotrzymania terminu zostanie wylosowany/wybrany nowy zwycięzca.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy obserwować mojego bloga.
7. Osoby, które przestaną obserwować mojego bloga po ogłoszeniu wyników nie będą brane pod uwagę w następnym konkursie.
8. Konkurs trwa od 6 listopada (00;00) do 11 grudnia (23;59) włącznie.
9. Wyniki ogłoszę w przeciągu 14 dni od zakończenia konkursu.
10. W konkursie wygrywają dwie osoby - jedna drogą losowania po zgłoszeniu się w komentarzu (wzór: patrz punkt 12), druga po wykonaniu zadania konkursowego (patrz akapit poniżej regulaminu).
11. Losy dodatkowe otrzymują osoby, które:
  1. polubią mój fanpage na Facebooku  [KLIK]
  2. zaobserwują mój profil na Instagramie  [KLIK]   [@saragray_zaczarowana]
  3. udostępni baner konkursowy na swoim blogu/Facebooku/Instagramie wraz z linkiem do tego posta
12. Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
Obserwuję bloga jako:
Wybieram książkę: (podać numer z banera)
E-mail:
1 - (imię i nazwisko pod jakim obserwujecie fb)
2 - (nik pod jakim obserwujecie ig)
3 - (link do baneru)

13. Osoba, która opublikuje w komentarzu zgłoszenie może również odpowiedzieć na zadanie konkursowe, ale w razie wygranej przy zadaniu nie będzie brana pod uwagę przy losowaniu.
14. Kolejność wyłaniania zwycięzców: 1) za zadanie konkursowe 2) losowanie 
15. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w przypadku małej liczby zgłoszeń.
16. Organizator zastrzega sobie prawo do zrezygnowania z wyłaniania zwycięzcy zadania konkursowego w przypadku niezadowalających odpowiedzi.

Zadanie konkursowe:
Z racji iż bardzo często znikam z bloga, chciałabym, abyście napisali jedno zdanie, które będzie mnie motywowało do pisania recenzji. Może to być wasz własny pomysł, może to być cytat z książki (w takim wypadku proszę o tytuł i autora), a może głupi tekst waszego znajomego czy rodzin. Zadanie wysyłacie na mojego maila kicia5260@gmail.com w temacie wiadomości wpisując Zadanie konkursowe

Baner konkursowy:


  Żeby jednak nie było tak łatwo, nie powiem Wam jakie książki można wygrać. Zostawiam za to dwa fragmenty okładek. Rebus baaardzo łatwy, więc nie będzie problemu z odszyfrowaniem tytułów. Wiem, że strasznie tego dużo, ale jesteście dzielni. Poza tym, czego nie robi się dla książek? ;)


Świąteczne czytanie edycja druga
  W tamtym roku razem z Ann zorganizowałyśmy wspólne czytanie w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Może i nie była ona najlepiej zorganizowana, ale w końcu nie od razu Kraków zbudowano. W tym roku będzie już lepiej! Mam nadzieję, że nasza kochana Ann zgodzi się poprowadzić ją razem ze mną raz jeszcze. W każdym razie do końca miesiąca dam Wam znać co i jak. W tym roku też będziecie z nami? :D


Hello! I'm...
  Postanowiłam wskrzesić tę akcję! Strasznie spodobały mi się wasze reakcje i ciepłe słowa na temat poznanych blogerek. W przeciągu tygodnia spróbuje ogarnąć baner, żeby jeszcze bardziej wypromować wymianę maili między nami.


 I to by było chyba na tyle. Uff.. już dawno tyle nie pisała. Chyba się od tego odzwyczaiłam :D Mam nadzieję, że wszystko jasno określiłam. Życzę powodzenia w konkursie! Dajcie też znać, czy chcecie wziąć udział w zabawach!


---Sara Gray---

9 komentarzy:

  1. Domyślam się, co to za książki i to nie moje klimaty :D Ale fajny pomysł z tymi rebusami! :)
    O, robicie świąteczny maraton? :P Bo ja i Suomi też robimy edycję drugą :P
    Mam nadzieję, że w końcu wrócisz tak na stałe-stałe do blogosfery, a nie takimi urywkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Założycielka też całuje i pozdrawia ❤ Mam nadzieję, że już nie będę musiała Cię nękać i szantażować,tylko z własnej nieprzymuszonej woli będziesz dodawać cudowne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosłownie na kilka dni przed opublikowaniem tego posta zaglądałam tutaj i zastanawiałam się, co się z Tobą stało. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, lubiłam Twoje recenzje :) No i gratuluję 10 tysięcy wyświetleń, piękna liczba! :)

    Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Aivalar
    Wybieram książkę: 1
    E-mail: aivalarx94@gmail.com
    1 - na fb polubiłam jako: Julia Deja
    2 - na instagramie obserwuję jako: @birdwiththorn
    3 - a banner wkleiłam tu: http://rude-pioro.blogspot.com/p/blog-page_7.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O świąteczne czytanie, w tamte święta nie było mnie jeszcze tutaj, wiec z chęcią zobaczę na czym to polega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Ann z
    Wybieram książkę: 1
    E-mail: kotecek9@vp.pl
    1 - Anna Żdanuk
    2 - jesiennapanna
    3 -https://www.facebook.com/lena.norwitch/posts/1332506416770936

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na IG obserwuję jako jesiennapannaa
      Zjadło mi literę :(

      Usuń
  6. Obserwuję bloga jako: Zaczytana
    Wybieram książkę: Czytałam obie i chyba pierwsza podobała mi się bardziej. :)
    E-mail: naatttkaa@wp.pl
    Baner: https://plus.google.com/u/0/104401660355647203705/posts/1sivExb9dFH
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Gabriela M
    Wybieram książkę: 2
    E-mail: gabrielamac9@gmail.com
    baner: https://plus.google.com/u/0/101836837047391861280

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Beata Kandzia
    Wybieram książkę: (podać numer z banera) 1
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    1 - (imię i nazwisko pod jakim obserwujecie fb) Beata Kandzia
    2 - (nik pod jakim obserwujecie ig) nie mam
    3 - (link do baneru) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/EDk4LPq1gSY

    OdpowiedzUsuń