czwartek, 13 sierpnia 2015

7 grzechów głównych Książkoholika



Do tego TAG'u nominowała mnie Ann z bloga Namalować świat słowami (mam jeszcze trzy nominacje do innych TAG'ów, więc ci się odwdzięczę ;) ). No to zaczynajmy!


Pierwsze PYCHA
O jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
Z reguły rozmawiam o książkach z bardzo inteligentnymi ludźmi (inni przecież książek nie czytają). Nie lubię się popisywać, więc rozmawiam o książkach i autorach, których lubię i znam. W ten sposób i tak wydaję się inteligentniejsza od innych (mina moich kolegów k klasie, kiedy rozmawiam z koleżankami o książkach - BEZCENNA)


Drugie CHCIWOŚĆ
Jaka jest najdroższa i najtańsza książka na twojej półce?
Jeżeli chodzi o ceny okładkowe, to najdroższą zdobyczą są "Wszechświaty" Leonarda Patrignani za 44 zł, a najtańszą "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara Szafa" C. S. Lewisa za 19 zł. Najdroższej ceny nabycia nie pamiętam, za to najtaniej udało mi się zdobyć "Scarlett: Pocałunek demona" za niewiele ponad 17 zł (nie licząc książek, które dostałam oczywiście).


Trzecie NIECZYSTOŚĆ
Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
Chyba przede wszystkim zachowanie spokoju w każdej sytuacji i poczucie bezpieczeństwa przy nim. Po co komu bohater-tchórz?


Czwarte ZAZDROŚĆ
Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?
Chciałabym dostać wszystkie książki z mojej listy "Chcę przeczytać", ale chyba najbardziej "Błękit Szafiru" i "Zieleń Szmaragdu"  Kerstin Gier, których brakuje mi do kompletu.


Piąte OBŻARSTWO 
Jaką książkę możesz pożerać (czytać) cały czas?
Jak już wspominałam w 30 days booka challenge, nie mam książki, którą przeczytałam więcej niż raz.


Szóste GNIEW
Z jakim autorem masz relacje love/hate, czyli jednocześnie go kochasz i nienawidzisz?
Chyba nie trafiłam jeszcze na takiego autora (szczęściara za mnie, no nie?) :)


Siódme LENISTWO
Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?
Przez lenistwo na szczęście żądnej. Staram się doczytać wszystko co zaczynam, ale kiedy książka jest na prawdę nudna po prostu nie marnuję na nią swojego czasu.


Jupii! No i skończone! Zabawa na prawdę mi się podobała, ale teraz najlepsze ze wszystkiego, czyli NOMINACJE! A więc, nominuję:

Juliet in Wonderland (siostrzyczko :*)

No i to by było na tyle. Bawiłam się świetnie i mam nadzieję, że nominowani również będą mieli przy tym mnóstwo frajdy. Jeżeli ktoś już wykonał ten TAG nie musi go robić po raz drugi ;)


---Sara Gray---

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, postaram sie odpowiedzieć jak najszybciej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo fajna sprawa z takimi challengami. Popieram pomysł absolutnie.
    Ja np. książki lubię kupować w antykwariatach, bo naprawdę mają świetne lektury, które nawet nie noszą śladów użytkowania, a można je kupić za grosze. Polecam jak najbardziej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, chętnie wykonam tag u siebie, bo wygląda naprawdę ciekawie! :) Z przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi. Nie dodam nic więcej, bo myślę, że dowiesz się wszystkiego, kiedy i na moim blogu pojawi się post z moimi czytelniczymi grzechami :D
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa... te ich miny rozwalają (a już w szczególności jak ja sie rozgadam ;D). Dzięki za wykonanie TAGu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten tag! Może sama też kiedyś go zrobię^^
    Pozdrawiam, obserwuję :)
    wpadanij do mnie: cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała wszystkie książki z mojej listy must read :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tag ^^ Z wielką radością odpowiadałam na pytania na swoich blogu <3
    Pozdrawiam :)
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi akurat brakuje "Czerwieni rubinu", bo czytałam ją pozyskując z biblioteki, a "Zieleń..." i "Błękit..." już kupiłam, bo nie mogłam na nie trafić w bibliotece. :)

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń