wtorek, 21 kwietnia 2015

LBA i Titels TAG


Hej wszystkim!! Dzisiaj przychodzę do Was z  LBA od WAYLAND i Titles TAG od Limonette...
Zapraszam!!


LBA

1. Pożar, możesz zabrać tylko jedną książkę ze swojej biblioteczki, którą i dlaczego?
Myślę, że była by to "Po prostu Tini" Martiny Stoessel, dlaczego...Hmm, bo kocham tą książkę.


2. Ulubiony cytat? Dodaj z jakiej książki.
Nie mam ulubionego cytatu.

3. Jaka książka wywołała u ciebie najsilniejsze emocje?
"50 twarzy Grey'a" E.L. James

4. Jakiej książki przeczytania żałujesz?
Nie mam takiej, ponieważ starannie dobieram to co chcę przeczytać.

5. Jakiego bohatera pokochałeś i dlaczego?
Tu mam dwie opcje, ponieważ pokochałam i Aarona (Warnera jak kto woli) z "Dotyku Julii", i Christian'a Grey'a z "50 twarzy Grey'a, dlaczego? Kocham stanowczych facetów, lubię jak są zdecydowani i wszystkto co ma ta dwójka.

6. czy masz taką książkę na półce i trochę się tego wstydzisz?
Nie mam.

7. Czy współpracujesz z jakimi wydawnictwami? Jeśli nie to z jakim byś chciała?
Nie współpracuję z żadnym. Nie mam jakichś szczególnych, z którymi bym chciała współpracować.

8. Ile książek liczy twoja prywatna biblioteka?
Jedną, wiem bardzo ambitnie.

10. Jakich książek najbardziej nie lubisz?
Chyba fantasy.

11. Wolisz odkrywać nowych autorów czy czytać książki tych, których znasz i lubisz?
Czytam tak naprawdę wszystko co wpadnie mi w ręce, więc chyba poznawać nowych autorów.

12. Wolisz się bać, śmiać, wzruszać czy rumienić podczas czytania książek?
Bać - kocham dreszczyk emocji i rumienić.


Titels TAG

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność?
  Hmm..." 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca", nie pamiętam autora.

2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność?
  " Dar Julii" Tahereh Mafi

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką?
" Buszujący w zbożu"

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę?
" W 80 dni dookoła świata"

5. Najbardziej irytujący tytuł?
" Kocham cię prawie, aż po śmierć". Nie pamiętam autora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz